دندانپزشکی

دندانپزشکی دیجیتال

دندانپزشکی

دندانپزشکی دیجیتال

بهترین برند ایمپلنت کره ای کدام است؟

ایمپلنت دندان یک گزینه درمانی مناسب برای جایگزینی دندان های از دست رفته است که کل ساختار دندان را بازآفرینی می کند. انواع ایمپلنت کره ای با کیفیت بالا و قیمت متنوعی وجود دارند که برای کاشت دندان می توانید از آنها استفاده کنید. ایمپلنت های کره ای قابل اعتماد هستند و نزدیک ۲۰ سال عمر می کنند. در ادامه می فهمیم که آیا ایمپلنت کره ای خوب است؟ و اینکه بهترین برند ایمپلنت کره ای کدام است؟

ایمپلنت‌های کره‌ای انواعی از ایمپلنت‌های دندانی هستند که به عنوان روشی برتر برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته شناخته می‌شوند. ایمپلنت‌ها معمولاً از جنس تیتانیوم ساخته شده و درون استخوان فک قرار می‌گیرند. بدون توجه به تعداد دندان‌هایی که از دست داده‌اید، ایمپلنت یک گزینه مناسب برای شما است. انواع ایمپلنت‌های کره‌ای به دلیل دوام، کیفیت و قیمت مناسب، محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند و در کشورهای مختلف از جمله ایران شناخته شده هستند.

۱. ایمپلنت کره‌ای سون مدیکس (Sewon Medix)

Sewon Medix یکی از برندهای معتبر ایمپلنت کره‌ای است که از سال ۲۰۰۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند با گواهینامه KGMP به تولید ایمپلنت‌های با کیفیت بالا مشغول است و در سطح جهانی شناخته شده است.

۲. ایمپلنت کره‌ای اوستم  (Osstem)

بیشترین شهرت ایمپلنت کره‌ای Osstem به دلیل کیفیت بالا و تاییدیه FDA آمریکا و CE اروپا است. ایمپلنت‌های این شرکت با بیومواد باکیفیت ساخته شده و گزینه‌ی عالی برای جایگزینی دندان‌هایتان هستند.

بهترین برند ایمپلنت کره ای

۳. ایمپلنت کره‌ای مگاژن (MegaGen)

مگاژن یکی از انتخاب‌های محبوب در میان دندانپزشکان برای ایمپلنت‌های پرطرف‌دار است. این شرکت بیش از ۲۰۰۰ ابزار برای ایمپلنت تولید کرده و تمامی تجهیزات آن با تاییدیه FDA آمریکا عرضه می‌شوند.

۴. ایمپلنت کره‌ای سیز (Cis)

با کیفیت بالا و قیمت مناسب، ایمپلنت Cis یکی از گزینه‌های محبوب برای ایمپلنت در کشورهای مختلف است. رضایت بیش از ۹۸٪ بیماران از استفاده از این ایمپلنت گواهی می‌دهد.

ایمپلنت‌ دندان جلو نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته برای قسمت جلویی دهان است.

۵. ایمپلنت کره‌ای بایوتم (Biotem)

برند Biotem با محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب درباره خودش حرفی برای گفتن دارد. این برند ایمپلنت کره ای در بیش از ۱۵ کشور شناخته شده و تحسین دندانپزشکان را جلب کرده است.

۶. ایمپلنت کره‌ای دنتیوم (Dentium)

Dentium یکی دیگر از شرکت‌های برجسته تولید ایمپلنت کره‌ای است که با تکنولوژی پیشرفته و عملکرد برترشان معروف هستند. با قیمت مناسب و کیفیت بالای خود، گزینه‌ی خوبی برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته محسوب می‌شوند.

۷. ایمپلنت کره‌ای نیوباتچ (Neo Biotech)

ایمپلنت‌های کره ای برند Neo Biotech با تنوع و کیفیت بالا برای جراحی‌های مختلف جذابیت دارند و تضمین موفقیت در جراحی‌های پیچیده را دارند.

۸. ایمپلنت کره‌ای دنتیس (Dentis)

ایمپلنت‌های Dentis به دلیل عملکرد قابل اعتماد و یک برند معتبر ایمپلنت کره ای، مواد با کیفیت و طراحی منحصر به فردشان شهرت دارند اما هزینه بالا و برخی مشکلات نادر از جمله معایب آنهاست.

۹. ایمپلنت کره‌ای دیو (Dio)

DIO یکی از تولیدکنندگان پیشرو ایمپلنت‌های کره‌ای است که با تنوع محصولات و شهرت بین‌المللی خود، گزینه‌ی مناسبی برای جایگزینی دندان‌های خود محسوب می‌شود.

۱۰. ایمپلنت کره ای یوفیت (UFIT)

ایمپلنت کره‌ای یوفیت جزو برند‌های مطرح ایمپلنت در کره است که بین دندانپزشکان ایرانی شهرت دارد. ساختار ایمپلنت یوفیت به گونه‌ای طراحی شده است که زمان جویدن غذا فشارهای وارده به ایمپلنت در تمام سطح آن پخش شده و از آسیب ساختار ایمپلنت و  افزایش فاصله بین خلل فیکسچر و اباتمنت جلوگیری می کند.


برای مشاوره رایگان ایمپلنت دندان و دریافت نوبت، با کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۲۲۲۱۵۰۰۵ – ۰۲۱-۲۲۲۱۴۰۰۴

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد