دندانپزشکی

دندانپزشکی دیجیتال

دندانپزشکی

دندانپزشکی دیجیتال

لمینت سرامیکی دندان چه مزایایی دارد؟

۱. رفع مشکلات و زیبایی لبخند

شاید بتوان ایجاد لبخند زیبا را مهم ترین هدف در امور زیبایی‌شناسی مربوط به دندانپزشکی دانست. لمینت سرامیکی می‌تواند به سادگی هر چه تمام‌تر شما را به این هدف برساند. همانگونه که اشاره کردیم لمینیت‌ها می‌توانند مشکلات مختلف دندان‌ها مثل بدرنگی، ساییدگی، پریدگی و… را به بهترین نحو ممکن بر طرف نمایند.

از طرفی خود لمینیت‌ها ساختاری زیبا و درخشان دارند که مشابه دندان‌های طبیعی است. مجموع این فاکتور‌ها سبب می‌شود تا لمینیت سرامیکی بتواند لبخندی زیبا را به صورت شما هدیه دهد.

۲. دوام و عمر بالا

لمینیت‌های سرامیکی عموماً در برابر مواد شیمیایی و فشار‌های فیزیکی مقاومت خوبی دارند. البته به شرطی که به شیوه‌ای صحیح و اصولی نصب شوند و بیمار هم مراقبت‌های لازم را انجام دهد. امروزه این لمینت دندان به علت به وجود آوردن کمترین میزان تراش روی دندان و ظاهر زیبای آن، طرفداران فراوانی یافته است.

ناگفته نماند که این لمینیت‌ها نیز مانند دندان‌های طبیعی در برابر برخی از ضربات و فشار‌های فیزیکی شکننده هستند. بدین جهت ممکن است ونیر یا دندان زیرین آن آسیب ببیند که در این حالت نیازمند تعمیر یا تعویض است. اما در حالت کلی میزان دوام و عمر این تولیدات بالا است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد